
Les notícies no poden ser més clares i contundents:
MySpace, la primera gran xarxa social, molt apreciada i adoptada pels músics i els seus seguidors, s'enfonsa sense remei coincidint amb l'imparable (de moment) i progressiu ascens de la xarxa Facebook. Agradi o no agradi, qui vulgui donar-se a conèixer massivament sap que, ara per ara, ha de tenir un perfil al FB, simplement perquè és la xarxa social més gran, amb diferència: prop de 600 milions d'usuaris a tot el món.
Davant aquest fet, una tendència musical sembla clara: cal adaptar les prestacions que dóna MySpace per aprofitar i participar de la multitud que viu a Facebook. Una de les que ara té més bona pinta és aquesta: RootMusic.

Podeu veure un exemple al perfil FB del popular rapper Snoop Dogg : http://www.facebook.com/snoopdogg?v=app_178091127385

Aquesta, però, no és l'única opció; segur que en sorgiran cada vegada més i algunes d'elles fent interessants passos endavant, com per exemple Moontoast, una plataforma comercial per a xarxes socials que acaba de presentar Impulse una aplicació que permet escoltar, comprar i vendre música directament des de la pàgina de Facebook d'un músic o artista.

Podeu veure un exemple al perfil FB de la jazzwoman de Nashville, Rachel Pearl: http://www.facebook.com/RachelPearlMusic#!/RachelPearlMusic?v=app_159568414088100

En aquest món trepidant que ha desfermat Internet, els esdeveniments són demolidors i moltes vegades imprevisibles del tot, però a mi no m'estranyaria gens que un nou model d'indústria musical anés evolucionant per aquí. Veurem.
.
1 comentari:
a cal myspace hauran de posar-se les piles
http://www.letraslibres.com/blog/blogs/index.php?title=requiem_por_el_cassette_un_mixtape&more=1&c=1&tb=1&pb=1&blog=5
Publica un comentari a l'entrada