dimarts, 23 d’agost del 2011

Pepet i Marieta a les Festes de Sants.

... i demà dia 24 toquen Pepet i Marieta també al Parc de l’Espanya Industrial, a la Festa Major Alternativa. Demà a els 00:30.

Ja sabeu que el parc està a mig camí entre la “meva” biblioteca i casa meva... o sigui que segur que hi trec el cap una estona : )

De Pepet i Marieta me'n va parlar l'Alba, una musictecaria tarragonina que em consta que ens llegeix, fa molt de temps, quan el darrer disc editat que tenien era La Pelu (Singulars, 2008).

Aquí teniu un parell de cançons d'aquest disc:













Ara estic donant un cop d'orella al seu Spotify i descobreixo el seu darrer disc: Qui no plora no mama (La Produktiva, 2010). Que, un cop escoltat, fa que em quedi amb La Pelu, tot i incloure temes tan graciosos-ofensius com aquest Pixapins.







... o aquest videoclip de Me moles, tan a-l'estiu-tot-cuca-viu:


Podeu trobar els seus discos al catàleg de les biblioteques de la Diputació, o de la Generalitat...

...i a mi em podreu trobar aquesta nit pel parc.

: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...