divendres, 7 d’abril del 2017

Qui és qui a l'AMPLI (9) JOSEP LLUÍS FONTANELLA / Fonti


JOSEP LLUÍS FONTANELLA / Fonti
Gerència de Serveis de Biblioteques - Diputació de Barcelona

«Sempre m'he sentit afortunat per gaudir amb tota classe de músiques, no importa quin gènere, estil, lloc de procedència o època. El que valoro és que m'arribi al cor i em faci sentir viu. Se'm fa difícil especificar quina és la música que més m'agrada perquè m'he arribat a emocionar amb coses molt diverses, des de cançons de bressol fins a composicions molt cerebrals, passant per ritmes calents o melodies orientals.

El concert dels darrers temps que recordo amb més impacte són dos: els de King Crimson a Barcelona el novembre passat. El disc que més m’ha emocionat és Amic Majestic, de Moto Clúa, un àlbum de finals dels 70's que semblava que parlés per mi i que és com una història personal ben particular (el perquè en l'enllaç); com a banda escolliria a King Crimson, que m'acompanya de forma sorprenent i constant des de l'adolescència; i com a músic, Oriol Perucho (el perquè en l'enllaç).


M’agrada formar part de l’AMPLI perquè és una cosa que va néixer de forma natural, perquè tots els que hi són són persones generoses i amb coses a dir, perquè no hi ha normes, ni jefes, perquè és orgànic, perquè no s’espera res a canvi ... perquè és de veritat.

No sóc músic, però toco la guitarra des de petit de forma autodidacta, sempre com a forma d'expressió, sense disciplina. Com a record especial tinc el d'haver format part dels Caos, històrica banda de rock d'Aiguafreda on treballava com a bibliotecari a principis dels 80

Us deixem amb King Crimson, pura disciplina:
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...