dijous, 6 d’abril del 2017

Qui és qui a l'AMPLI (8) JAUME VILARRUBÍ / Lo Jaume



JAUME VILARRUBÍ / Lo Jaume
Biblioteca Josep Soler Vidal de Gavà


«El meu gènere musical preferit de tots és el Jazz, i cada cop més la barreja de gèneres i estils sense límits.

Tinc molts bons records del concert de rock català al Sant Jordi, de La Salseta del Poble Sec a Belianes, de Color Humano a tants llocs, de Lou Bennett al Jamboree, dels Dire Straits a la Monumental, de B.B. King al Poble Espanyol, de l’Albert Pla a Gràcia, de Manolo García al Fòrum, i més recentment de la Dàmaris Gelabert, amb els meus fills. Un dels discs de la meva vida és Nou de Trinca (1981), de La Trinca. I els meus músics preferits d'entre tots són The Beatles i Miles Davis.

M’agrada formar part de l’AMPLI perquè no entenc la vida sense música i, tot i que no en sé tant com els meus companys, en això ells opinen igual. No necessito res més.

Per cert, canto Free Jazz i Cante Jondo a la dutxa sempre, també toco el Friscalettu i el Kazoo, i tinc una enorme frustració per no saber tocar cap més instrument.»
Us deixem amb Miles Davis:
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...