dimarts, 4 d’abril del 2017

Qui és qui a l'AMPLI (3) ISABEL MARCOS


«Estic a cavall entre l’Indie Pop i el Synthpop, ampliable al Pop en general. De totes maneres, puc dir que, depenent del meu estat d’ànim i de la situació, puc escoltar des de clàssica fins a música més visceral, com flamenco o fado. També tinc una part fosca molt petarda que reservo per als més íntims.

Encara conservo el primer vinil que vaig comprar amb la paga que em donaven a casa el cap de setmana: The people who grinned themselves todeath, de The Housemartins. Tancant el cercle -digueu-me groupie-, d’aquests últims anys em quedaria amb el concert de Paul Heaton i Jacqui Abbott de la passada edició del Blues i Ritmes de Badalona.

Com a nouvinguda a l’AMPLI, encara m’estic situant. Suposo que tinc ganes d’explorar noves vies dins la professió i d’envoltar-me de gent que en sap tant. Alguna cosa s’enganxarà ...

Per cert, durant una època de la meva vida vaig formar part de la Capilla Clásica de León, una coral especialitzada en música del Renaixement i el Barroc. I aquesta ha estat la meva única aportació com a militant al món de la música.»

Us deixem amb Paul Heaton i Jacqui Abbott:







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...