Cada dijous, des del dia 14 de maig i fins l’11 de juny, es celebra a Barcelona el “Music & Insolit”, la primera edició del Cicle de Músiques amb instruments no convencionals. El cicle l’organitza Caja Madrid i es durà a terme a la seu de l’Espai Cultural Caja Madrid, a Plaça Catalunya.
La programació ven el cicle com a: “un cicle de concerts de música d'avantguarda amb un eix principal: l'ús dels instruments acústics no convencionals, principalment, instruments de joguina (com platitos, fiu-fius, kazoos o xilòfons...)”


La programació ven el cicle com a: “un cicle de concerts de música d'avantguarda amb un eix principal: l'ús dels instruments acústics no convencionals, principalment, instruments de joguina (com platitos, fiu-fius, kazoos o xilòfons...)”


Un cicle de música ben estrany... en principi.
Llegint la cartellera de concerts s’acaba d’entendre de què va la cosa:
- 14 de maig: Cabo San Roque
- 21 de maig: Don Simón y Telefunken
- 28 de maig: Pascal Comelade
La Plaça del Diamant, de Pascal Comelade:
... i aquí un reportatge del programa del Canal 33, Loops, dedicat a Cabo San Roque i a l'Orchestra Fireluche, per a què veieu com i a partir de què treballen:
3 comentaris:
Veure en directe Cabo San Roque o Pascal Comelade amb els seus instruments de joguina uns i els seus instruments impossibles els altres ... és realment una experiència surrealista molt divertida. I la música sona de meravella!
Gràcies per la info ... Si esteu per allà, no us ho perdeu ;-)
L'Argot du bruit... gran disc!!!Love too soon també una de les meves cançons preferides... Vaig estar fa poc a Caja Madrid PL. Catalunya i vaig flipar amb les instal·lacins que hi tenen i activitats que hi fan .. no en sabia res!
Wow!!, què bé que m´assavento!, que vull tornar a veure Don Simón y Telefunken!!!. :D
Genial blog!. ^_^
Salutacions!;
Mar.
Publica un comentari a l'entrada