dimarts, 13 d’octubre del 2015

Backstage: Embichadero al Vapor Vell!

Passen els anys i la quantitat de propostes i activitats i trames que es poden generar entorn de la música no tenen fi. Ara, per exemple, iniciem el BACKSTAGE un cicle de prèvies a concerts. Barcelona és una ciutat de concerts, des dels grans festivals (Primavera Sound, Sonar) a les temporades minucioses que abasten tot un any (Hamaques, Glove Party), passant per les esforçades programacions de les sales. Tants artistes, tants concerts... i no els convidem mai a que ens expliquin què i com! Ara ens hem decidit a fer-ho. 

Començarem el dilluns, 26 d'octubre, a les 19 h., amb EMBICHADERO! Sentiu-los:




Així ens ho expliquen els artífex d'aquesta visita, Pedro Strukelj de Casa Amèrica:

Días antes de su concierto en Barcelona en el Koitton Club de Sants, el dúo argentino EMBICHADERO ofrecerá una charla musical sobre su manera de renovar los ritmos folklóricos de la argentina de interior. EMBICHADERO es un joven dúo formado por Diego Cortez y Jonatan Szer, que retoma las músicas tradicionales del centro y norte de su país desde una actitud desafiante y respetuosa a la vez, en  su propuesta puede sentirse la voz antigua, el jazz abierto y la modernidad clásica. La tradición está ahí para seguir jugando con ella. En este caso, flauta travesera, percusión y voces son los instrumentos para explorar una música muchas veces estereotipada.


El jueves 29 EMBICHADERO ofrecerá un concierto en el Koitton Club (c/ Rosend Arús 9) a Sants a las 21:30h, entrada 6€. https://www.facebook.com/events/517730195060834/


Actividad realizada en colaboración con el Ciclo HAMAQUES de Casa Amèrica Catalunya




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...